Disclaimer

You only live once, but if you do it right, once is enough. - Mae West

If you want to be happy, be. - Leo Tolstoy

Life isn't measured by the number of breaths you take, but by the number of moments that take your breath away ;)

My silence spoke a thousand words, but you'll never heard them - ME
Perfectly Imperfect ❤
Monday 20 August 2012 • Monday, August 20, 2012 • 1 Sweet hearts

Assalamualaikum...

Hurmm.. Malam nihh, tak tahulah kenapa, rase macam nak menangis pulak tetibe. Menangis sebab teringatkan seseorang? I mean, selain teringatkan mak dengan ayah kita? 

Entah kenape, saye asyik teringatkan dia aje. Dah tu, bila dah teringat, senyum sorang-sorang pulak. Kalau ada orang nampak , gerenti kena chop buang tebiat. Hissh! Saye bukan macam tuu okayh ? Haha.

Saye cuma nak berkongsi je ape yang saye rase sekarang. And kalau ade sape-sape yang turut same berpengalaman macam saye skrg, boleh lah bagi advice  sikit ke.. cara-cara nak mengatasi ke.. Huhu~ 

Bila dah jadik macam nihh, tak tahu nak rujuk kat sape. Mak, seganlah.. Selama nihh pun tak pernah share cerita-cerita camtuu dengan mak. Dengan ayah apetah lagi. Huhu~

Jadik, semuanya saya serahkan pada Tuhan sahaja. Perjalanan hidup nih masih panjang. InsyaAllah, selagi Dia masih memberi peluang.. Banyak lagi sebenarnye yang kita belum jumpe. Tapi, satu je yang saya harap. 

Sekiranya dia adalah yang terbaik untuk saya, saya berdoa agar dia boleh membimbing dan mendidik saya ke arah yang lebih baik... Begitu juga dengan anak-anak saya dan dia kelak... 

Aminnn... 

Sekian, wassalam :D

1 Comments posted :

Blogger mujagirl92 said... 20 August 2012 at 15:40

jatuh cinta,, sangat menyeksakan,, tapi kita tetap tak nak lepaskan,,,

Post a Comment


Thanks for following!



Chatting Here


Letters start with A B C
Numbers start with 1 2 3
Songs start with Do Re Mi
Love start with you and me

Owned by : Mr. HBA ❤

SARANG HAE YO!!
Post history





Template By: Kawaii Lady
Some stuff: