Disclaimer

You only live once, but if you do it right, once is enough. - Mae West

If you want to be happy, be. - Leo Tolstoy

Life isn't measured by the number of breaths you take, but by the number of moments that take your breath away ;)

My silence spoke a thousand words, but you'll never heard them - ME
Perfectly Imperfect ❤
Friday, 9 December 2011 • Friday, December 09, 2011 • 0 Sweet hearts

Assalamualaikum .






Okeyh . Mesty antare korang ramai yang berminat nak tahu pasal kisah "Bermuda Triangle" nieyh kann ? Ehh ? Tak ker ? Tak berminat langsung ? Haha ! Jangan buat Nita malu k ?


Semalam , ader klas Fizik . Mr. Saleem adalah lecturer kelas tersebut yang boleyh laa dikatekan lecturer yang sempoi-kelakar-pemalu-dan-tak-boleyh-kalau-nak-tengok-mata-student-dye . Lecturer Biology Nita kate , Mr. Saleem nieyh memang pemalu . Dye bagitau kitorang mase awal-awal sem hari tuhh . 





Ok2~ Yang Nita nak kongsikan hari nieyh , Mr. Saleem cherita kat kitorang pasal Segi Tiga Bermuda nieyh . Menurutnye , Segi Tiga Bermuda nieyh adalah sesuatu yang UNDEFINED . Tahu takk aper ? Tak dapat nak dipastikan . Lebih kurang gitu la . Sesipa yang melintasi kawasan tersebut , akan hilang secara tiba-tiba dari apa-apa . Maksudnye , tak boleyh dikesan melalui radar , pandangan atau segala sistem yang seangkatan dengannye . Kemudian , insan malang yang hilang tadi tuhh , kebanyakannye muncul semula bersama-sama kapalnye tanpa ader luka atau cedera pada tubuhnya . Kapal pun elok jerr . Tapi , ader satu yang dyorang hadapi . Gila . Tak engat apa-apa . Langsung tak tahu dan tak engat apa yang berlaku ketika dyorang hilang . Pelik kan ?


And then , ader beberape saintis yang melakukan ujian di kawasan tersebut . Mereka meletakkan beberapa kamera di atas sebuah kapal untuk merakam segala yang berlaku di kawasan Segi Tiga Bermuda tersebut . Setelah melakukan ujian , mereka berasa hairan bin pelik bin ajaib . Sebab , mereka tak nampak apa-apa pun dalam rakaman tersebut . Yang mereka nampak hanyalah kabur . Video tersebut menjadi kabur dan mereka tak nampak apa-apa pun kat situ . Maksudnyer , ujian dyorang gagal laa . Menakutkan kan ? 





Kemudian , beberapa tahun yang lepas , kutt la . ( Nita pun tak pasti . Sajer nak buat sedap ayat . Haha ! ) Satu dunia (tak pasti jugak satu dunia or antara para saintis ) dihebohkan dengan penemuan kepada teka-teki mengenai Segi Tiga Bermuda nieyh . Ader berita mengatakan bahawa , terdapat seorang saintis telah berjaya mengetahui , apakah Segi Tiga Bermuda tu sebenarnya . Dan beliau sedang dalam perancangan hendak mendedahkan rahsia tersebut . Namun , belum sempat pun dye nak dedahkan rahsia tersebut , keesokan harinya , dye telah ditemui mati dibunuh . Dibunuh oleyh UNKNOWN . Takde saper pun yang tahu siapa pembunuhnye . Sampai sekarang , polis pun tak jumpe pembunuh saintis tersebut . Kata Mr. Saleem , mungkin dibunuh oleyh makhluk dari kawasan Segi Tiga Bermuda tuhh kutt . NgeeXD~ Takotnyer haiii . . .


Itulah yang kitorang story mory semalam . kalau nak diikutkan , memang banyak lagi laa info-info yang Mr. Saleem nieyh suke kongsi sama-sama . Ader maser , Nita cherita lagii k ? 


So , what's you guys think ?











Thanks like !


0 Comments posted :

Post a Comment


Thanks for following!



Chatting Here


Letters start with A B C
Numbers start with 1 2 3
Songs start with Do Re Mi
Love start with you and me

Owned by : Mr. H ❤

SARANG HAE YO!!
Post history





Template By: Kawaii Lady
Some stuff: