Disclaimer

You only live once, but if you do it right, once is enough. - Mae West

If you want to be happy, be. - Leo Tolstoy

Life isn't measured by the number of breaths you take, but by the number of moments that take your breath away ;)

My silence spoke a thousand words, but you'll never heard them - ME
Perfectly Imperfect ❤
Thursday 21 June 2012 • Thursday, June 21, 2012 • 0 Sweet hearts




Salam Satu Malaysia semua !


Sedar tak sedar , dah nak masuk sem 3 dah aku kat MSU nihh.. Rase macam baru semalam jer datang MSU , daftarkan diri , angkut semua harta karun aku bawak dari rumah Johor ke rumah Shah Alam. Tup tup , eh ? Tinggal lagi satu sem jer lagi kat sini ? Bior benOr ? Haha! Series. Ini memang prasaan aku. Dulu macam tak sabar jer nak abiskan 3 sem kat sini. Tapi sekarang, takot pulak nak face the future. Nak amik exam besar. Exam yang bakal menentukan sama ada aku layak teruskan pelajaran aku dalam bidang medik or tak. Nervous taw nihh! Huhu~


Mase aku kat skolah menengah dulu , aku tak pernah bercinte pun. Sebab, parents aku selalu pesan , 


"Kak long belajar pandai2 dulu. Cinta2 nihh jangan pikir. Nanti dah habis SPM, dah berjaya, baru boleh bercinte. Capai cita2 tuu dulu.."


So, aku pun takdelah nak menggatal-gatal carik pakwe mase skolah dulu. Baik tak aku nihh? Dengar kate mak ayah... Hehe~ Tapi, minat2 dalam diam tuu ade lha.. haha. Hidup sebagai manusia nihh, mane boleh terlepas daripada segale prasaan dan kasih sayang tuu. It's a natural. Sekering-kering hati seseorang tuu, mesti dalam diam, terselit jugak serba sedikit prasaan yang dye memang tak tunjuk kat semua orang. Prasaan yang hanya dia dan Tuhan jer yang tahu, kan? So , tak boleh lah kalau kita nak judge seseorang tuu based on his or her appearance jerr.. 


Sebenarnyer, aku ader jugak pasang niat nak carik pakwe mase kat kolej. Kut2 ader yang sangkut kerr.. Tapi , HAMPEH! Aku pun taktaw nak kate sebab ape aku boleh gagal dalam kes bercinte nihh.. Kalau kat FB tuu, senang jer aku nak kawan ngan sape2... Baik lelaki atau perempuan. Tapi , in real life, sometimes, I took too long to know my own classmates. Girl , senang jerr.. But boys, I don't know. Nak kate aku pemalu dengan lelaki, tak jugak.. Nampak jer lelaki, mulelah mata nihh liar sane sini... Tuu memang aku ngaku lah.. haha! Tapi, bila sampai kat diri sendirik, nanti aku sendirik yang jadik awkward.. Sedihlah macam nihh.. Dan conclusion yang aku buat pasal nihh, aku takde SENSE OF HUMOUR towards boys... Huk3! Uwahhhh!!! 


Tapi takpe.. As long as aku jadik diri aku sendirik, insyaAllah, aku pasti aku akan jumpe dengan someone yang boleh trime diri aku seadanya.. 


Sekian , Salam sayang~






0 Comments posted :

Post a Comment


Thanks for following!



Chatting Here


Letters start with A B C
Numbers start with 1 2 3
Songs start with Do Re Mi
Love start with you and me

Owned by : Mr. HBA ❤

SARANG HAE YO!!
Post history





Template By: Kawaii Lady
Some stuff: