Disclaimer

You only live once, but if you do it right, once is enough. - Mae West

If you want to be happy, be. - Leo Tolstoy

Life isn't measured by the number of breaths you take, but by the number of moments that take your breath away ;)

My silence spoke a thousand words, but you'll never heard them - ME
Perfectly Imperfect ❤
Sunday, 13 November 2011 • Sunday, November 13, 2011 • 2 Sweet hearts

Nia punn tataw knape Nia letak gambar nieyh ... Ahaksss !

Salam. 

Hye !

Nia tak rase nak buat entry larr . . .

Tapi , 

nak buat jugak !

Ahaksss !

Ekcelly , 

Nia pelik dengan sorang member Nia nieyh .

Dia slalu buat Nia salah faham dengan dye .

Nak kate tak jujur , memanglah Nia tak pernah tanyer pun .

Tapi , at least bagitaw arr perkare sebenarnyer kat Nia . 

Tak larr Nia asyik nak tersalah syak wasangke pulak ngan dye .

Hope , 

pasnieyh dye da tak buat lagi dah macam tuhh .

Sebab Nia sayang dye !

Awak ,

Saye sayang awak .

Awak lah sahabat saye .

Awak jujur dengan saye taw laen kali .

Supaye hubungan antare kita terjalin sampai bile - bile . . . 











P/S : sukerr ? komen lerr . . .



2 Comments posted :

Blogger ARIF WAHID said... 15 November 2011 at 03:33

AMBOIHH.... aq ke bdak comel y komen??

Blogger cik nia said... 15 November 2011 at 05:55

haha !
trime ksih arif wahid sebab komen...
tp aq tak raser kau budak tuhh..
ahaksss !

Post a Comment


Thanks for following!



Chatting Here


Letters start with A B C
Numbers start with 1 2 3
Songs start with Do Re Mi
Love start with you and me

Owned by : Mr. HBA ❤

SARANG HAE YO!!
Post history





Template By: Kawaii Lady
Some stuff: